Panta Rhei

Tak Piotrek do exhibicji mojej osoby i mojeg zycia! Chce sobie postawic pomnik, bo przeciez nikt za mnie tego nie zrobi, bo niczym sobie nie zasluzylam na taki zaszczyt. Tak wiec nie mam innego wyjscia...

19 kwietnia 2009

Per aspera ad astra...

Oto cytaty, ktorymi sie karmilam, zeby przetrwac najciezsze chwile na mojej drodze edukacyjnej tzn. az do dyplomu i zamkniecia zmagan praca, ktora odpowiada mojemu dyplomowi.

Kwiaty od Bidetow z okazji licencji
"Mozesz miec wszystko czego tylko chcesz,
jesli tylko tego chcesz wystarczajaco mocno.
Musisz chciec tego z intensywnoscia,
ktora przenika skore i laczy sie z sila,
ktora stworzyla swiat"
Shelia Graham

"Sam jestes architekte swojego osobistego doswiadczenia"
Shirley Maclaine
"Jesli nie chcesz poiesc trudow walki,
to poniesiesz koszty straconych szans.
Nie zaczniesz nowego zycia,
jesli nie rozstaniesz sie za starym"
Ewa Lewandowska
"Czyn to co mozesz,
za pomoca tego co masz,
tam, gdzie jestes"
Theodor Roosevelt
"Nie ma czegos takiego jak wielki talent bez wielkiej sily woli"
H. Balzak
"Aby zostac mistrzem,
musisz walczyc przez jeszcze jedna runde"
James Ji Corbett
"Musisz rozegrac te partie kartami, ktore ci podano.
Moze w tej partie spotka Cie bol, ale rozegraj ja"
James Brady
"Trwaj w zyciu pewnie,jak skala w morzu,
niewzruszona i niepoddajaca sie bijacym i nia falom"
H. Inayat Khan
Ambasada RP - totalna porazka dla Polski - nie warto sie poswiecac - decyzja zapada : silaczka nie bede
Tak sobie pomyslama, ze te cytaty byly pozywne tylko w tamtych czasach, bo teraz to by mnie zabily.
Teraz trzeba zyc spokojnie i brac zycie jak przychodzi.
Darzenia do celu maja byc juz tylko przyjemnoscia.
Nie ma potrzeby walki.
Cytaty jednak wisza nadal w toalecie na drzwiach - moze przydadza sie Piotrkowi?

przygotowanie do ostatniego egzaminu