Panta Rhei

Tak Piotrek do exhibicji mojej osoby i mojeg zycia! Chce sobie postawic pomnik, bo przeciez nikt za mnie tego nie zrobi, bo niczym sobie nie zasluzylam na taki zaszczyt. Tak wiec nie mam innego wyjscia...

03 marca 2009

W POSZUKIWANIU PRAWDY


Fragment wypowiedzi:
"Wiele problemow tego swiata bierze sie z przeswiadczenia czlowieka, ze moze nad wszystkim zapanowac albo wszytsko zaplanowac. Naprawde przestalam sie bac tak bardzo, kiedy dotarlo do mnie, na jak niewiele spraw mamy wplyw. Z jaka pokora trzeba podchodzic do wszytkiego. Zauwazylam, ze ciezko jest mi umowic sie zobowiazujac na przyszly tydzien. Nie wiadomon czy bedzie jakis przyszly tydzien. Takie spojrzenie automatycznie osadza czlowieka w momentcie terazniejszosci, bo daje mu swiadomosc, ze tylko ten moment moze z sensem zagospodarowac. I przeciwnie, im bardziej zaplanowane zycie, tym wyzszy poziom leku."


Etykiety: