Panta Rhei

Tak Piotrek do exhibicji mojej osoby i mojeg zycia! Chce sobie postawic pomnik, bo przeciez nikt za mnie tego nie zrobi, bo niczym sobie nie zasluzylam na taki zaszczyt. Tak wiec nie mam innego wyjscia...

07 listopada 2009

wspominki

Tak mi sie zatesknilo za moja kochana Babcia.
Tyle czasu zylam w przeszlosci i tesknocie.
Teraz boje sie zatapiac gleboko we wspomnianiach.
Przejrzalam "lekko" pudelko ze wspominkami - piekne i takie bolesne tesknoty budzi.

W kadym badz razie taki moj zapisek zarzucam z przeszlosci:

"Zanim marzenie sie spelni, Dusza Swieta pragnie poddac probie to wszystko, czego nauczyles sie w drodze. Jesli tak czyni, to nie powoduje nia zlosliwosc, ale chec, bys poglebil nauki, ktore doswiadczyles idac tropem marzen. I wtedy wlasnie wiekszosc ludzi wycofuje sie.
... czlowiek szczesliwy to ten co nosi w sobie Boga.
I, szczescie mozna znalesc nawet w najmniejszym ziarenku pustynnego piasku (...), bo ziarenko piasku jest chwila Stworzenia, a Wszechswiat poswiecil cale milony lat, by moglo istniec.
... ten swiat jest jedynie widzialna czescia Boga.
... kazda ziemska istota, cokolwiek by czynila odgrywa zawsze glowna role w dziejach swiata.
... Milosc nie musi wcale odwodzic czlowieka od jego Wlasnej Legendy."
"Ci ktorzy zyja Nadzieja, widza dalej,
Ci ktorzy zyja Miloscia, widza glebiej,
Ci ktorzy zyja Wiara, widza wszystko w innym swietle"
"mozna patrzec - a nie widziec
mozna slyszec - a nie uslyszec"
A moja Babcia kochana chciala mi powiedziec:
"Swiat bez Boga zmienia sie w hedonistyczny zwierzyniec"
"Bog zsyla cierpiania by uswiecic dusze" - Sw.Jan od Krzyza
"Aby sciezki twoje byly proste i doszly do skutku wszystkie twoje pragnienia"
"Dzieki ci Panie
za zapach miodu
za kwiatow kolory
za plochliwosc zwierzat
za szlaki nieprzetarte"

Etykiety: