Panta Rhei

Tak Piotrek do exhibicji mojej osoby i mojeg zycia! Chce sobie postawic pomnik, bo przeciez nikt za mnie tego nie zrobi, bo niczym sobie nie zasluzylam na taki zaszczyt. Tak wiec nie mam innego wyjscia...

12 lipca 2009

Résumer

  • "Zrozumiec niezrozumiale" - E. Woydylko

"We wzajemym rozumieniu pomaga uwazne sluchanie. Najbardziaje chodzi o wspolodczuwania, a nie samo zrozumienie tresci. (...) Sa trzy sposoby na lepsze sluchanie: 1. PARAFRAZUJ - to znczy powtarzaj wlasnymi slowami wazniejsze reczy, ktore ktos chce powiedziec. 2. PRECYZUJ - czyli staraj sie upewnic, zadajac dodatkowe pytania, czy dobrze rozumiesz przekazywana tresc. 3. DODAWAJ INFORMACJE ZWROTNE - powiedziec rozumowcy, ze rozuiemy jego reakcje. Informacja zwrotna powinna byc nie oceniajaca, lecz wspierajaca". (dorzucic zdjecie dzikiego bzu)

  • Z serii piekna polszczyzna : "(...) z piosenkami Osieckiej, odrapanymi z lukru.."
  • "Milosc nie jest cool" - prf. Z. Bauman

"Na wizej milosci skladaja sie dwa zalozenia, ktore mozna znalesc juz w platonowej "Uczcie" - ze wsrod milionow dusz kryje sie gdies ra jedna, jedyna, z wszystkich najwspanialsza i dla mnie przeznaczona, i ze winiennem ja odnalesc oraz dochowac jej wiernosci dozgonnej..."