Panta Rhei

Tak Piotrek do exhibicji mojej osoby i mojeg zycia! Chce sobie postawic pomnik, bo przeciez nikt za mnie tego nie zrobi, bo niczym sobie nie zasluzylam na taki zaszczyt. Tak wiec nie mam innego wyjscia...

20 października 2005

MUZYKA - POLSKA

Tak, tak dzisiaj nie bedzie o moim mezu tylko o muzyce.

Muzyka dzieli sie na:

  • zagraniczna
  • polska

kazda z tych glownych grup dzieli sie na:

  • ta ktora dotyczy mojej strony refleksyjnej (tlumacz: nudnej)
  • ta ktora dotyczy mojej strony rozrywkowej ( tlumacz: zwariowanej)

Kawalki refleksyjne polskie czyli " to co sie w sercu kryje":

- Dzem " Wehikul czasu"

- Niemen " Dziwny jest ten swiat"

- Wozniak " Zegarmistrz Swiatla"

- Czerwony Tulipan "Jedyne co znam to zludzenia..."

- TSA "51" wykonana ku pamieci Ryska Rydla

- Irena Santor "Twarze"

- polskie radio z latem "Poleczka" poranna

No i cos weselszego czyli kawalki polskie, "oficjalne i na forum" z tej czesci szalonej:
jest ich bardzo duzo i sa bardzo zroznicowane i moge je wymienic tylko tak mniej wiecej:

- Dzem

- Azyl "Para mieszana" ( z lat jak bylam mala dzieczynka)

- Mr Zoob " Moj Jest Ten Kawalek Podlogi" ( z lat jak bylam mala dziewczynka)

- TSA " Trzy zapalki"

- Marcin Maliszewski "Jaskolka Uwieziona"

- Hey ( LO)

- Kult np. " Ballada o dwoch siostrach", "Gaz na ulicach" (studia)

- Formacja niezywych schabuff (LO)

- Sidney Pollack "Chomiczowka" (new)

no itp. itp.

No tak to u mnie wyglada.
Bardzo moze malancholijnie i w zamysleniu z jednej strony, a z drugiej strony z dodatkiem duzej ilosci alkoholu.
Zawsze byla i jest we mnie pewna doza buntu i zawsze chcialam wybrac sie na dluga jazde koncertowa z Dzemem.

Wlasnie sie tak zastanawiam czy do dobrze, ze ja takie rzeczy pisze? przeciez Piotrek to czyta!