Panta Rhei

Tak Piotrek do exhibicji mojej osoby i mojeg zycia! Chce sobie postawic pomnik, bo przeciez nikt za mnie tego nie zrobi, bo niczym sobie nie zasluzylam na taki zaszczyt. Tak wiec nie mam innego wyjscia...

09 lipca 2008

Hey moj Blogu kochany!

Hey to ja Urszulka, ktora biegnie dojrzalym sadem i astry klaniaja jej sie w pas:)
Strasznie dawno mnie tu nie bylo.
Troche boje sie swojego polskiego, bo stal sie taki "plaski".
A moze to moja dusza stala sie "plaska"?
A moze jedno i drugie?
Czy tez pierwsze wynika z drugiego albo tez na odwrot?
I jak tu sie dowiedziec gdzie jest setno problemu?
I jak tu sie wypowiedziec? Jak uzdrowic dusze zagubiona?
Jak zrozummiec i wypowiedziec co mi w duszy gra?
A gra jak chlera jasna!
ZEMPOLI!!!
Kocia muzyka na przykrywkach od garnkow - powazna sprawa.
Posted by Picasa